23 Mei 2008

Nak Jawab....

Berikut adalah salah satu komen/ulasan/cadangan yang diterima

assalamualaikum semua geng perantis kombat, selamat malam ,salam sore, kabare,...........
syabas diatas usaha menerbitkan blog nie.
nak bg pendapat sikit dan nak komen sikit...
1.adakan chat room dan ttpkan masa untuk geng sembang
2.buat la form untuk ruang kenalkan diri
3.ruang iklan permudahkan (nak htr email buang masa )
4.permudahkan perkara2 yang sememang nya mudah
5.adakan ruangan takzirah(bg la ilmu agama sikit)
ok itu jer kalu silap apa2 tu maaf ler yer... app7/86 senyap jer (nuar sotong, rafli,mat radi,mat cheng dan ramai lg x tersebut ramai sangat... geng puluit p mana abih) no contact aku 0124755270

Salam semua abang-abang.....
saya terpanggil untuk mengulas komen yang di berikan spt di atas.... pertama sekali saya ucapkan ribuan terima kasih kpd semua APP yang telah memberi komen/semangat/sokongan dan teguran membina....
1. Cadangan pertama (chat room), disebabkan blog ini adalah percuma maka kemudahan untuk ruangan chat room tidak dpt di sedia.... perkara ini akan dibangkitkan pada mesyuarat koordinasi ke 3 pada 6/6 nanti....
2. Ruangan sedang diusahakan....
3. Iklan.... susah nak jawab la.... nanti saya pi padang besaq saya habaq.... tlg kirim gambar kedai pada saya.....
4. Sebagaimana kata Rafli.... Blog ini sebagai permulaan kepada APP mungkin kita boleh upgradekan Blog ini kepada bentuk website yang lebih banyak kemudahan....
5. Sedang di usahakan.....
...::bersaudara selamanya::...

Tiada ulasan: