31 Mei 2008

Komen Pengunjung....

Berikut di siarkan komen dari pengunjung blog ini....

4279 matsiam
assalamualaikum semua..
ruangan chat room dah ok....baru taksat aku dok sembang dgn jelani 7/86 dan madjan 8/87 tp sayang ....hanya 60 bait untuk 1 jam lps tu kena tggu lagi satu jam baru boleh sembang ..... sayang sungguh ,
kita kena besarkan lg chatroom kita tp kena la bayaq......jadi apa buah pandangan semua?

Kepada semua bekas APP yang arif mengenai software chat room sila kongsi pengetahuan anda di sini untuk menambah baik mutu blog ini....
terima kasih

7 ulasan:

admin berkata...

semalam 30/5/08 saya dan 2-3 org member APP online kat blog (chat room) spt yang dikatakan matsiam.... bila benda free(shoutbox) kemudahan disekat setelah 60 kali di buat posting.... hampeh betul.... kepada semua member-member APP yang ada pengetahuan tentang chat room tlg bgtau software apa yang free dan tak ader limit
hari nie saya guna cbox pulak nak jadik lagu mana.... so mlm nie kita online ramai-ramai nak tgk keberkesanannya....

zaeiq berkata...

assalamualaikum...sume bro, dan skot2...ni nak bg cadangan...mengenai Reunion Xprantis pada bulan okt nanti..bermulanya hari ni..letakkan Countdown Masa----misalnye..skrg tinggal 100 hari 45 jam 34 minit 15 saat...dan masa itu sentiasa aktif...sehingga Dateline reunion kita..sekian timakasih..Key-We8/87 - 016-7860296

Tanpa Nama berkata...

Dari Namront4248...7/86Salamm...sorry sbb lambat sikit joint you all, aku agak sibuk ngan kerja yang tah apa-apa je...!!!
Utk semua bekas APP, aku ucapkan salam perkenalan bagi yang x kenal atau biasa ngan aku masa servis dulu. Aku la ni kerja kat Greece...ehemm...sorry salah ejaan..Gerik, Perak.

Tanpa Nama berkata...

Namront4248...7/86 Untuk admin TQ bnyk2 sbb ujudkan ruangan ni. Utk Faizal Omar(Pechee) tahniah le...pasal lu jadi orang.. x lupa juga Mat Siam, aku boleh chart waktu opis hour je, kalau mlm tu kita sms je..mcm biasa...!!! Aku punya contact no..534248 APP Muhamad Roshidi bin Marzuki. Email roshidi@kpdnhep.gov.my atau roshidi_70@yahoo.com.my.0195651444/0134472555/0125568540. Salam utk semua...!!!

Tanpa Nama berkata...

Dari Namront4248...7/86Salamm...sorry sbb lambat sikit joint you all, aku agak sibuk ngan kerja yang tah apa-apa je...!!!
Utk semua bekas APP, aku ucapkan salam perkenalan bagi yang x kenal atau biasa ngan aku masa servis dulu. Aku la ni kerja kat Greece...ehemm...sorry salah ejaan..Gerik, Perak. Brtoher Bob, gmbr terbaru x de ke?

Tanpa Nama berkata...

Dari Namront4248...7/86Salamm...sorry sbb lambat sikit joint you all, Utk semua bekas APP Semboyan, aku ucapkan salam perkenalan bagi yang x kenal atau biasa ngan aku masa servis dulu. Selamat maju jaya. Gambar aku ada kat slide show dpn, baju T kuning tgh pegang mic layan karaoke....!!

Tanpa Nama berkata...

MAT SIAM 4279
ASSALAMUALAIKUM SEMUA
AMBOI NAMRONT BOH LA NAMYIN KA...
UTK ADMIN SATU SYOR....SYOR JER TAU..(KALU BUAT LG BAIK)
MANA2 GAMBAR YN KELUAR DIBLOG NIE ELAK KAN DARI MEMAKAI SERAGAM TENTERA YG MEMAPARKAN PANGKAT......BLOG NIE PUN NAMA BLOG EXPERANTIS;BUKANNYA BLOG EX REGULAR RSD DAN SEBAGAINYA...
KALAU NAK PAKAI PANGKAT ......PAKAI EPPOLET DAH LA ...1 LINE KA ....2 LINE KA....3 LINE KA...... BARU MASYUK DGN BLOG EXPERANTIS.

MANA P DAH CHAT ROOM? IKLAN PUN XDAK DAH...... APA DAH JADI?

MINTA KOMEN DR RAF-REF DAN ADMIN SENDIRI. OK