16 Mei 2008

Cara membuat ulasan/komen

Bagaimana nak membuat ulasan/komen.....

- klik pada perkataan ulasan ( )

- taipkan ulasan/komen anda di ruangan Tinggalkan Ulasan Anda

- masukkan huruf di ruangan orang atas kerusi roda

- Pilih pada bahagian tanpa nama

- Jika anda memilih Google/Blogger di bahagian Pilih Identiti anda di kehendaki mendaftar dahulu, saya cadangkan anda terus sahaja pilih pada Tanpa Nama

- Klik pada tab TERBITKAN ULASAN ANDA

- Selesai dan selamat melayari blog ini.....

.......bersaudara selamanya.....

31 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

mudahnya.......

Tanpa Nama berkata...

dalam APP tak ada yg bodoh IT, tak perlu jelaskan cara nak bg ulasan sampai tahap macam tu... apa la hempeh.

Tanpa Nama berkata...

kita jgn kata kita saja yang pandai... kalau semua pandai mesti la semua sekali la jadik teknisyen (TOT)... fikir-fikirkan lah sebelum membuat komen (posting)....

Tanpa Nama berkata...

saya sokong..... yang nak shutdown pc tak reti pun ada.... well kena terima hakikat yang allah s.w.t mengurniakan akal fikiran kpd hambanya, gunalah sebaik mungkin utk kebaikan bersama... kpd yang pandai tu silalah bantu yang tak reti.... saling bantu- membantu, sbb tu lah re-union nie nak di adakan, bukan setakat nak berjumpa dan berborak dgn member-member lama saja, malah lebih dari itu... kepada yang di kurniakan rezeki yang lebih mungkin boleh menyumbang kepada yang kurang berkemampuan...

Tanpa Nama berkata...

jgn marah kat admin tu..... sepatutnya harus berterima kasih kpd beliau...
Mesti ada sbb diwujudkan Tajuk tu...

Tanpa Nama berkata...

woi.... yang hang dok kutuk dia pasai apa??? sepatutnya bagi idea bukannya kutuk.... apa laaaaa

Tanpa Nama berkata...

ASSALAMUALAIKUM !!!
SAYA 534279 APP ROSSIDI MAT HUSSIN
PLATUN 3 (MAT SIAM), CAWANGAN KOMBAT MELAPUR DIRI UNTUK ABSENT LAGI TUAN.
SESIAPA YG BERMINAT UNTUK ABSENT ATAU JADI KAKI RAGGING SILA HUBUNGI SAYA DITALIAN 012-4755270, TALIAN DIBUKA DARI JAM 0700 HINGGA 2230.
KALAU BERMINAT YANG LAIN CONTACT SAYA DITALIAN 012-5285270, 012-5175270, 0125235270 ATAU TEL OFFICE 04-9493270 ATAU PUN FAX 04-9492966. OK

Tanpa Nama berkata...

salam... bila melihat respon yang ada kat dalam blog nie timbul berbagai rasa dalam perasaan.. gembira ada, sedih ada, menyampah pon ada..

persoalan nya kenapa timbul perasaan sebegitu..???

jawapan nya gembira kerana ramai yang respon.. sedihnya pasal ada juga yang kaki kutuk.. menyampahnya pasal pemberi komen tiada pengenalan diri.. ibarat baling batu sembunyi tangan ler hahah... jaws bersaudara selamanya

Tanpa Nama berkata...

Contact...contact hullo brothers, this is 533530 App Azshar bin Ibrahim,1st Platoon, Intake 5/84. Code name Meow..reporting.. can be contacted at this number 013-3753373.. standing by..

Tanpa Nama berkata...

Btoll tu...Zam seeloknya bagi laaa nama.. tak tau lak sape yang kasi komen... hantu ke.. Orang ker

Ahmad berkata...

Assalamualaikum dan salam sejahtera
533526 Ahmad Khalil bin Salot
Platun 1 Intake 5
Sekarang menetap di Senawang NS
0192367465 / izzmad07@yahoo.com.my
Selamat pjg umur dan berjaya buat semua dan ingatlah mati itu pasti..dont forget about it.

Tanpa Nama berkata...

niza.. tang aku pon ko nak suruh kasi nama juga ker.. tu kan dah ada nama tu hahaha... nick aku pon ko dah leh kenal hehehe....

JAWS BERSAUDARA SELAMANYA

Tanpa Nama berkata...

saya 534019 App Kosim Bin Muhamad dari platun 2 siri 6/85.apa kabar semua.jangan lupa perjumpaan akan datang.Kosim_4019@yahoo.kom.my

534279 matsiam berkata...

assalamualaikum semua geng perantis kombat, selamat malam ,salam sore, kabare,...........
syabas diatas usaha menerbitkan blog nie.
nak bg pendapat sikit dan nak komen sikit...
1.adakan chat room dan ttpkan masa untuk geng sembang
2.buat la form untuk ruang kenalkan diri
3.ruang iklan permudahkan (nak htr email buang masa )
4.permudahkan perkara2 yang sememang nya mudah
5.adakan ruangan takzirah(bg la ilmu agama sikit)
ok itu jer kalu silap apa2 tu maaf ler yer... app7/86 senyap jer (nuar sotong, rafli,mat radi,mat cheng dan ramai lg x tersebut ramai sangat... geng puluit p mana abih) no contact aku 0124755270

mohd mubarak bin abdullah berkata...

assalamualaikum bersaudara selamanya.
531326 APP Mohd Mubarak bin Abdullah siri 2/81.
semoga berjaya dalam apa jua lapangan yang saudara ceburi.
wassalam.

Tanpa Nama berkata...

assalamualaikum
saya 534752 APP Mohammad Hassan bin Bidin Platun 2 siri 8/87 tahniah atas wujud nye blog ex perantis ni saya sekarang sedang bertugas di MALCON 2 UNIFIL LEBANON mulai 22 Okt 2007 hingga 30 Julai 2008. Kepada yang masih ingat atau tak ingat saya gelaran hassan pendek/jepun pun boleh lah. Saya dah berkeluarga anak 2 bini 1 aje boleh email kat nan7540@yahoo.com tapi tiada niat untuk ragging le ye brother gurau aje salam untuk semua skot dan brotherx yang dihormati semua kita semua bersaudara perantis tetap hidup selamanya

Tanpa Nama berkata...

ello bro mubarak..jgn lupa datang next meeting..6/6. Lagi satu tolong pesan ngan abg long (siri 1/80) supaya bagi support kat kita semua dan dapat jua datang mesorat pada ari tersebut. Thnx bro..

Tanpa Nama berkata...

assalamualaikum.... kepada yg masih ingat kat aku. sekarang aku tinggal kat bukit beruntung rawang. aku boleh dihubungi kat no 0123969925 atau email kat zulbaharin.john@google.com

alias001 berkata...

fm alias001....

Tanpa Nama berkata...

534279 MATSIAM (7/86)assalamualaikum!!!!!
tahniah diatas ruangan chat room , tp bg tau(sms pun ok gak) la member pukul brapa . senang nak berborak. nie kita masuk ...xdak sapa pun dalam chat room boring la gak... saya cadang mulai malam esok 27/08/2008 pakat ramai2 masuk chat room pukul 2200hrs biar jem chat room. baru syok ....
ramai lg yang x brapa kenal , maklum la kita pencen awai...
ok ...chow dulu....ASSALAMUALAIKUM......

Tanpa Nama berkata...

534279 matsiam.

assalamualaikum....
dlm byk negara, malaysia juga yg saya suka;bukan pasai apa...... semua yg baru pakat terpa(berpusu2).klu ada supermarket baru depa terpa...jualan murah depa terpa.....jualan hartanah depa terpa...org baru pindah umah depa terpa...jumpa anak dara depa terpa...semua nak terpa, mcm la juga dengan blog nie. baru2 semua pakat terpa. bila dah lama pakat mula cemuih.
kita ajak sembang kat chat room ;xda sapa nak masuk.
heran sungguh kata BERSAUDARA SELAMANYA... nie xdan nak pekena kopi pakat tuang abih dah.
CADANGAN:
DARIPADA MESYUARAT 2/3 ORANG KAT KEM ,LEBIH BAIK KITA MESYUARAT KAT CHAT ROOM. LAGI RAMAI ORANG BOLEH AMBIK BAHAGIAN.....APAMCM BOLEH DIPERTIMBANGKAN KER ADMIN?

Tanpa Nama berkata...

Assalamualaikum........... semua skot. Apa khabaq? Baquih semua noo... Saya 533612 APP Hamdan bin Seman Siri 5/1984. Kalu nak contact saya pakai la no ni 016-3651590 atau email: hdan.seman@yahoo.com
Terima kasih dan semuga kita akan berjumpa semuanya.............

Tanpa Nama berkata...

Assalamualaikum,pe kabar sume....
533610 Zulkarnain Abas. (Sr5 Plt4)
Kalo dtg Keningau Sabah. Bole Contact saya di 016-3703010.
TQ idea website ni...bersaudara selamanya...

Tanpa Nama berkata...

Assalamualaikum kepada semua warga exprantis siri 1 hingga 8. Hangpa memang baguiiii ada respon ini blog. Pada Pak UUee (Hamdan) selamat bersara --AJIDDDD FS15/200

Tanpa Nama berkata...

No tel skot sr 5 yg aku tau
Azri-mat cheng.KK - 0168420495
Shariman-Man Jepun- 0179360250
Suhaimi-Mie Akang - 0194109190
Fauzi-Malau - 0164160150
Rosdi-Pie - 0127102439
Rizauddin - 0194532187
Suhaidi - 0123150605
Rahim-yop - 0138500555
Rahim-Kajai - 0125614997
Azmi-senyum -0192774143
Haryoto-0127086510
kasim nekmat-088975248
Ciko-0128923460/0193249246
..Kalau salah tlg betulkan...
kalo ada yg lain bagilah..
Aku Zulkarnain-0163703010

Tanpa Nama berkata...

akum,semua sahabat APP saya 531860 A.Rahim Abd Hamid Siri 3/82. Ketika ini masih berkhidmat di 93 RSD sebagai Peg Trafik. Halaman ini mengimbau kenangan lama yang sukar dicari dimana-mana. Tahniah diucapkan kepada mereka yang mempunyai iktizam menerbitkan laman web ini. Gunakan sebaik mungkin agar tiada pihak tersinggung dengan katax dan gurau senda. Ketika ini kita berada diusia matang. Jgn kita dianggap oleh sesetengah pihak masih keanak anakan.Bijak merebut peluang yang ada. Akhir kata maaf dipohon andai kata kata menguris hati dan perasaan. Hp 019-3413930, office 03-20714662 email: arahzzr250@yahoo.com

Tanpa Nama berkata...

Assalamualaikum...selamat sejahtera kepada semua senior dan junior Perantis Putera Semboyan dari siri 1 hingga 8..Tahniah n syabas kepada yang menerbitkan n mengilhamkan ruangan ini..saya adalah App 534025 Mansor bin Mukayar Siri 6/85 Plt 2..mungkin ada yang kenal n x brapa kenal sbb saya x la glamor...apapun saya harap n berdoa agar semangat siratulrahim dikalangan kita yang pernah bernama Apperantis akan terus kekal selamanya..email di alamat mans_68@yahoo.com

Tanpa Nama berkata...

bagus. saya aakn bagi komitmen 100%.

Tanpa Nama berkata...

Jr. Apprentice
8th Intake

sesape nk thu no tel fauzi sungkai(siri 6) n luqman(siri 6) ni no tel dia 0199082359

Tanpa Nama berkata...

a,kom..saya 534736 APP I'SAK BIN ALI BAWAH(MAMAK)SIRI 8/87 PLATUN 2.MY EMAIL alipower4736@yahoo.com.my

Unknown berkata...

Bang nak pesan tiket, abang tukar nombor telepon ke?